Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému hodnocení zaměstnanců
Papež, Radek ; Kurečka, Radomír (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem hodnocení zaměstnanců ve společnostech. Teoretická část je zaměřena na popis hodnotitelů, metod a kritérií, používaných v systémech hodnocení. Praktická část obsahuje návrh systému hodnocení zaměstnanců ve společnosti ApS Brno s.r.o.
Hodnocení průmyslového dědictví
Navrátil, Oldřich ; Králová, Eva (oponent) ; Zemánek, Václav (oponent) ; Ryšková, Michaela (oponent) ; Zemánková, Helena (vedoucí práce)
Hlavním tématem je zhodnocení účinnosti současné péče ( nejen památkové) , ochrany a záchrany průmyslového dědictví. Poukázání na kritické problémy spojené s ukončením výroby tradičních odvětví, které sehrály významnou roli v historii měst. Nyní opuštěné budovy a uvolněné areály jsou reprezentanty paměti místa nebo jeho prosperity. Noví majitelé nesdílejí kladný postoj k průmyslovému dědictví, developeři hledají nové pozemky, města a jeho obyvatelé mají nové potřeby. Výsledek práce bude sloužit k orientaci, jaké jsou přístupy v evropských zemích a doporučení monitoringu průmyslového dědictví a jeho hodnocení k zamezení nenávratných škod.
Soubor úloh pro kurs Sběr, analýza a zpracování dat
Kornfeil, Vojtěch ; Havlíková, Marie (oponent) ; Čejka, Miloslav (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl provedení návrhu zadání úloh pro uvedený kurs a návrhu a zpracování automatizovaného systému hodnocení. Těžištěm práce jsou diskuze a vzorová vypracování možných zadání jednotlivých úloh a zpracování automatizovaného hodnotícího systému. Pro hodnotící program jsou provedeny zkoušky na zvolených datech, které prokáží jeho funkčnost pro posloupnosti obecně.
Hodnocení webových stránek vysokých škol a návrh optimálního řešení
Mrtka, Tomáš ; Bacík, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení webových stránek ekonomických fakult vysokých škol veřejných i soukromých pomocí vhodných kritérií a metrik, které jsou vybrány z marketingového výzkumu a odborných článků. Údaje získané z analýzy jsou použity k vytvoření návrhu na optimální řešení internetových stránek.
Subdodavatelský systém ve výstavbových projektech
Lesonická, Lenka ; Navrátilová, Helena (oponent) ; Nový, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské je zpracovat přehled způsobů plánování a řízení subdodávek ve stavební firmě a vypracovat na konkrétním projektu organizaci stavební zakázky se subdodavateli a to jak po stránce finanční, tak časové. V úvodu práce je objasněno, co jsou subdodávky a jak se s nimi pracuje ve firmě. Dále se hovoří o právních normách a základních smlouvách. V praktické části je podrobně popsán projekt Diamant na Václavském náměstí, a to jeho struktura, fungování a odsouhlasení dílčích částí a také časový plán stavby spolu s finančním vyhodnocením. Důraz je kladen na organizaci a řízení subdodávek.
Hodnocení pedagogických pracovníků
Sobotová, Věra ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je Hodnocení pedagogických pracovníků. Cílem práce je popsat používané hodnoticí nástroje pro hodnocení pedagogických pracovníků v soukromých základních a středních školách v České republice a na základě zjištěných výsledků navrhnout optimalizaci systému hodnocení. Práce poskytuje ucelený přehled o problematice hodnocení pedagogů a prezentuje souhrn hodnoticích metod pedagogických pracovníků, které mohou být využity ke zlepšení kvality vzdělávání. V teoretické části jsou představeny pojmy jako formy, kritéria, funkce, proces a metody hodnocení. Jsou popsána specifika hodnocení pedagogů a důležitost sdělování výsledků hodnocení pracovníkům, chyby hodnotitelů a hodnocených, jakož i zásady hodnocení, nové trendy v této oblasti a možné využití výsledků hodnocení. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření mezi řediteli soukromých základních a středních škol. Výsledky ukázaly, že hospitace a sebehodnocení jsou nejpoužívanějšími nástroji pro hodnocení pedagogů. Většina ředitelů hodnotí pedagogy alespoň jedenkrát ročně a využívá motivaci k práci a schopnosti pedagogů jako kritéria hodnocení. Výzkum také ukázal, že pouze polovina respondentů je spokojena s fungováním hodnocení ve své škole. Nejvíce respondentů by si přálo mít na hodnocení více času a stejné množství...
Zavádění formativního hodnocení do výuky AJ na 1. stupni ZŠ
Buriánková, Zuzana ; Vallin, Petra (vedoucí práce) ; Krátká, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaváděním formativního hodnocení do výuky anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Je zaměřena na klíčové strategie formativního hodnocení a jejich zavádění do praxe. Blíže specifikuje cíle učení, kritéria hodnocení, komunikaci ve třídě včetně efektivního kladení otázek, poskytování zpětné vazby, vrstevnické hodnocení a sebehodnocení. Teoretická část diplomové práce je věnována problematice školního hodnocení, charakterizuje typologii, formy a funkce hodnocení. Dále se zabývá tematikou osvojování si cizího jazyka z pohledu vývojových zvláštností žáků mladšího školního věku s ohledem na kognitivní, sociální a emoční a fyzický vývoj. Třetí kapitola teoretické části popisuje jednotlivé klíčové strategie formativního hodnocení. Empirická část si pak dává za cíl popsat postup zavádění klíčových strategií formativního hodnocení do praxe. Součástí je metodický soubor jednotlivých technik, které jsem používala v rámci zavádění formativního hodnocení do výuky. Na počátku výzkumu byla položena základní otázka: V jaké míře používají učitelé při výuce anglického jazyka na 1. stupni formativní hodnocení? Hlavním cílem bylo zajistit postupnou změnu ve výuce za použití prvků formativního hodnocení a přejít k responzivní výuce reagující na potřeby jednotlivých žáků. Prostřednictvím...
Hodnocení ředitelů základních a mateřských škol zřizovatelem
Louková, Marcela ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Jejím cílem je prozkoumat a zhodnotit systémy hodnocení náhodně vybraných zřizovatelů a následně porovnat teorii řízení lidských zdrojů s praxí. Teoretická část vychází z poznatků v oblasti moderní personalistiky a seznamuje s problematikou školství jako specifického rezortu. Výzkum je proveden metodou obsahové analýzy náhodně vybraného vzorku dokumentů, které stanovují pravidla pro hodnocení ředitelů základních a mateřských škol. Z analýzy vyplývá, že vytvořit systém, který by obsáhl všechny aspekty práce ředitelů a zároveň vedl k neustálému zlepšování jejich pracovního výkonu, není pro zřizovatele vůbec snadné. Napomoci by tomu mohl manuál k hodnocení ředitelů základních a mateřských škol, který je výstupem této práce a zřizovatelům poskytuje základní informace a doporučení, včetně návrhu hodnotících kritérií.
Formativní hodnocení
Laufková, Veronika ; Starý, Karel (vedoucí práce) ; Šalamounová, Zuzana (oponent) ; Kratochvílová, Jana (oponent)
Disertační práce se zabývá tématem formativního hodnocení na sekundárním stupni vzdělávání v širším kontextu. Cílem práce bylo vymezit pojem formativní hodnocení a objasnit, jakými způsoby je implementováno do výuky v českém jazyce a literatuře (ČJL) na sekundárním stupni vzdělávání. V teoretické části bylo vycházeno z významných zahraničních a domácích zdrojů. Formativní hodnocení bylo vymezeno jako hodnocení, které přináší užitečnou informaci o aktuálním stavu vědomostí a dovedností žáka v procesu učení. Dále byla představena jeho typologie, funkce, otázky vztahující se k jeho úspěšné implementaci a využívané metody: cíle, kritéria, zpětná vazba, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení. Cílem empirické části bylo popsat reálnou podobu implementace formativního hodnocení do výuky na šesti záměrně vybraných českých školách ve vzdělávacím oboru ČJL na sekundárním stupni vzdělávání a zjistit postoje žáků k této podobě implementace. Zvolen byl design kvalitativního výzkumu a jako výzkumná strategie vícepřípadová studie. Sběr dat sestával z pozorování, rozhovorů s učiteli i žáky a analýzy dokumentů. Nejlépe bylo formativní hodnocení implementováno pod vedením zkušeného mentora. Na druhou stranu ho dobře využívali i učitelé, kteří pojem neznali. Z pohledu žáků se jevily jako nejužitečnější metody...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.